2013. augusztus 1., csütörtök

Folytatás

  Üzenetet kaptam anyutól. Másolom:   " Kicsim, létszi siess haza. Szeretnénk veled beszélni. Puszi."
    -Bo..bocsi,de én nem megyek. Nem birok- mondtam és elkezdtek potyogni a könnyeim.
    -Hazakisérlek.-mondta Criss.
   -NE! Majd egyedül megyek. Sziasztok.-mondtam,és adtam egy puszit Crissnek,majd elkezdem szaladni.
5 perc alatt haza értem.
  -Itt vagyok, mi történt?-kérdeztem és letöröltem a könnyeim az arcomról.
  -Hát, szóval, arról van szó, hogy apáddal elválunk.-mondta anyu, az én arcom rezzenéstelen maradt. Tudtam. Éreztem. Nem birtam moccanni. Talán igy jobb lesz? Vagy nem ?
  -Mi? Miért?-kérdeztem halkan.
  -Nem találjuk az öszzhangot. Sajnálom.
Felrohantam a szobámba, nem akartam tovább hallgatni őket. 5 órán keresztül olvastam. 8 órakkor elmentem letusolni. Most 8:39. Mingyárt álomba sirom magam,szóval felmegyek az ágyamra és elalszom. Jóéjt Naplóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése