2013. augusztus 2., péntek

Szeptember 13. Péntek

  Kik azok az emberek, akik nem hisznek a ''Péntek 13-ban'' ? Én a mai naptól kezdve biztos vagyok benne, hogy balszerencsés nap. Az egész reggel kezdődött. Fél hétkor kellene hogy csörögjön az ébresztőm a telómon, de pár percel előbb kikapcsoltam, mivel nem birtam aludni. Hallottam valamit lentről. Valaki nagyon gyorsan beszélt. Anyu hangját felismertem, apuét is,a harmadik...nagyi volt. Gyors leszaladtam. ''Na, ez meg mi a franc'' emlekszem hogy ezt gondoltam.
   - Anyu, mi az a bőrönd ott melletted?-kérdeztem elfojtott hangon. Az öcsém a nappaliban aludt.
   -Vidd fel Stevet,és elmagyarázom.-mondta ideges hangon.
   -Oké, ja és szia nagyi.-elmormogtam az egész mondatot,mivel mégis illik köszönni. Felvittem az öcsémet anyu és apu szobájába. Mármint...apu szobájába. Gondolom átfogja alakitani. Mikor leértem anyu azt mondta, hgy ők már régóta keresnek egy új házat, mert tudták mi lesz. Most találtak egy nagyon szépet, és odaköltözik. Egyedül.
   -De...de, én veled akarok menni.-mondtam ki, a könnyeimmel küszködve.- Nem azért, hogy apu megbántsalak, de anyu lány, és vele jobban megértem magam.
   - Értem...Semmi gond. Steve nálam marad, ez az ő döntése volt,de majd papiron is elintézzük.-mondta apu, de ez inkább anyunak szólt, mint nekem. Anyu bólintott.
   -Ha tényleg velem akarsz jönni, nem bánom, de ma nem mész suliba, csomagolnod kell.-hadarta el gyorsan.
   - De anyu, 10 perc alatt nem birok becsomogolni.-mondtam, mivel gondoltam siet.
   -Megvárom.
Felsiettem a szobámba. Felhúztam ezt:
Negyed 7-kor irtam egy üzit Crissnek: Szia, ma ne várj, nem mék suliba. Majd részletesebben elmondom, ha lesz időm.
20 doboz volt a  házban. Mindet telepakolta. Semmi nem maradt a szobában, csak az ágy, az iróasztal és a kompim, amit később levittek . 2 óra. Eddig tartott kipakolni a szobám. Lementem szólni hogy kész vagyok.
  -Képzeld kicsim, most jutott eszembe, hogy van egy lila szoba a házban. Ha neked jó, lehetne az a tied.-mondta anyu vidáman.
  - Jó lesz.- én ezt viszont szomorúan mondtam.
  -Van ágy, szekrény, asztal, pörgős szék meg ilyenek. A régit tulajdonos nem vitte el. Persze az ágyra majd kell takaró meg párna...-kezdte, de nekem elegem lett.
  - Jó. Majd én is látni fogom.
  - Csak még annyi, hogy a ház nagy, van hátul bazén, és közelebb van a sulihoz. 5 perc.  És Criss pedig 2 házzal arréb van.-mondta ünnepéljesen.
  - Na végre valami jó.-persze anyunak már elmondtam Crisst, de nem volt nagy cucc, csak annyit mondott '' örül, hogy megtaláltam a NAGY Ő-t''
Fél óra alatt bevittük a párnám, a takaróm, a kompim és a dobozaim a kocsikba. Mivel a nagyinak is volt kocsija, ezért 2 autoval vittük a cuccokat, de előbb elbúcsúztam aputól.
   -Szia apu. Nagyon-nagyon sokszor foglak meglátogatni, mivel közel leszel állitólag.-mondtam és adtam neki egy puszit.  Felmentem Stevehez.
   - Steve. Ébredj.- felébredt.- Én most elmegyek anyuval, de majd nemsokára  találkozunk. Jó?
  -  Ühüm. Szia Valenna.-mindig igy hiv.-De akkor tényleg gyere majd el.
  -Oké szia.-és éreztem hogy mingyárt sirok.. Mikor lementem anyu mondta, hogy ha akarom vihetem Rambit is. Na ennek nagyon örültem. 5 perc alatt ott voltunk,mikor megállt a kocsi kinyitottam az ajtót, Rambó kiugrott, én meg elkiáltottam magam.
   -ÚÚÚRIIISTEEEEEN! EZ AZ???-ezt a házat sokszor láttam hazafelé jövet  a suliból, és mindig mondtam milyen szép. Sajnos a háznak nincsen emelete, de igy is...wáooo *o* Mikor eléggé kicsodálkoztam magam, becipeltem a dobozaim a szobámba. Te jó ég. Valami gyönyörű. A hely amit ''szobámnak'' nevezek nagyon nagy. Nagy ágy, nagy asztal, nagy szekrény. A ház már be volt rendezve, mert új bútorokat vettek anyuék. Hát ezért dolgoztak annyit!  Felvitték a kompim, és Skypoltam Barbival. Annyi volt hogy lediktálta a mai napot. Nem volt sok. Crissel beszéltem telón és elmondtam neki mindent. Most megyek letusolok, bepakolok, és elalszok az új házamban.    U.I.N (utó irat napló) : szép a ház, de hiányzik a régi...

2 megjegyzés: