2013. augusztus 2., péntek

Szeptember 15. Vasárnap

(fent a kiegészitőben benne van a kocsink)



Húúúúúúúúúúúúúúú. Ennyit  tudok mondani (irni :D ) az elmúlt 2 napra. Attól hogy anyu és apu nincs együtt, nekem mégis vannak barátaim.
   Szombaton KONCERT! Póstán reggel megkaptam a jegyeket és irtam üzit azoknak akiket meghivok. Mind az mondták jöhetnek :) Lista:
 Lányok:

-Barbi
-Réka
-Én


Fiúk:
-Criss
-Ádám
-Robi
-Denisz
-Kupács

Alap hogy őket hivom. Reggel eljött hozzám Barbi és Réka. Egész délután hülyéskedtünk,meg agyonra dicsérték a házat. 3 óra körül elkezdtünk készülni. Felvettem ezt:
A cipőőőm:

A Barbi és  a Réka hozták a ruhájukat hozzám, és nállam felhúzták. Barbi ruhája: 
Réka ruhája: 
5-kor fejeztük be a készülődést. Lassan megjöttek a többiek is, mivel mondtam hogy a kocsink nagy és elférünk. Kicsit szűkösen voltunk, de elfértünk. Másfél óra NEM eppen unalmas utazás után megérkeztünk (fiúkkal nehéz unatkozni). Átadtuk a jegyeket (anyunak nem kell, mivel ő mindenkit ismer). Elmentünk a szinpad mellé (mögé) ahonnan mindent láttunk és közel voltunk a Hooligans-hoz. A zenesyámok sorrendje:

1. Küzdj az álmodért ....itt mindenki sikitozott
2. Félember             .....itt is
3. Játszom               .....itt én már vártam, a Királylányt
4. Legyen valami     .....erre a fiúk beorditották kórusba hogy ''LEGYEN''
5. Hotelmámor       .....ezt énekeltük normálisan
6. Harcra fel           .....erre a mi kis társaságunk, elkezdett ''harcolni''. Persze mi mindent láttunk,de minket is mindenki látott xD
7.Paradicsom         .... na, itt röhögtek egy sort a  fiúk és elkezdtek kérdezgetni hogy ''paradicsom? Hol?'' Mennyibe kerül'' meg ehhez hasonlókat.
8. Menj, ha menni kell... és itt már én is szakadtam a röhögéstől. Egyszerűen imádom  ezt a számot, de muszáj volt röhögnöm mikor azt mondták a fiúk: '' Mennem kell sz*rni'' mondta Denisz erre Robi '' Menj ha menni kell.'' xD
9.Szivből kell       ....itt még mindig az a 8-on nevettünk.
10. KIRÁLYLÁNY ....erre a fiúk a lányokhoz fordultak (hozzám is, Criss meg elorditotta magát hogy, AZ ÉN KIRÁLYLÁNYOM'' és  rámmutatott... csak azok hallották akik a korlát másik oldalán voltak. Úgy 100-an. Amikor elkezdték játszani Királylányt Tibi beleszólt a mikrofonba: Ezt a számot, Valentinának küldjük aki ott áll.-mutatott rám.
Én nem izgattam magam, hogy mindenki rám figyel, csak mutattam nekik egy szivet és odakiáltottam tiszta torokból hogy SZERETLEK TITEKET. Dob, gitár, ének...mehet...
''Szemedbe nézek,
egy gyönyörű szép szivárvány, szivárvány.
Csillog a fényben, mint síromon a márvány, a márvány.
Szerelmed szedi áldozatát királylány, királylány.
Engem is elkapott ez a szörnyű járvány, királylány.''

12-kor értünk haza. MINDENKI egytől egyig ott aludt nálam. Ha-ha. Miket beszélek? Aludni? Hajnali 4-kor aludtunk egy fél órát,utánna 8-kor megint elaludtunk. Mikor felkeltünk 1 óra volt. Elkezdtünk készülődni,bementem a fürdőbe és felvettem ezt:
Ma is jó idő volt. Nem tudom miért van ilyen idő. Megbeszéltük hogy elmegyünk Mekibe ''reggelizni''. El is mentünk, utánna elmentünk a városközpontba. Vettünk popcornt.
  -Héjj, én adok popcornt a galamboknak.-jelentette ki Denisz.
  -Az nélkül is finom.-vágta rá Robi.
  -Mond meg őszintén, mióta akarod elsütni ezt a poént?-kérdezte Denisz.
  -Amióta......Nem is tudom, olvastam TrollFacen.-vallotta be Robi.
Tovább sétáltunk és  mikor láttak egy galambot elkiáltották magukat a fiúk : ''egy új áldozat'' ,vagy amin sokat röhögtünk '' grillen  vagy sütőben?'' Vettünk vizet, és lelocsoltuk egymást. 9-kor értem haza. Anyu otthol volt:
  -Szia,milyen volt?-kérdezte.
  -Szuper, egyszerűen csodálatos. Nagyon szeretem őket.-mondtam vidáman.
  -Örülök  hogy örülsz. De ne felejsd el,hogy holnap suli,és házid is van gondolom.-mondta ''én felelősség teljes anya vagyok'' stilusban.
  -Ijj, tényleg. Köszi hogy szólsz. Mék' letusolok, házit csinálok, becsomagolok és lefekszem. Bye.
  -Oké.
Letusoltam, leckét irtam és most megyek aludni.
 U.I.N.: imádom a barátaimat.

2 megjegyzés: