2013. augusztus 4., vasárnap

Szeptember 16. Hétfő

Reggel már hidegebb volt mint tegnap. Fújt a szél, csöpörgött az eső és mindenhol sár volt. Felöltöztem: fekete csőnaci+vastag kék póló+ vastag (kék) pulcsi+Nike patika. A hajamat leeresztettem és hátracsatoltam. Felkaptam a táskám és láttam hogy Criss eppen akkor jön ki az ajtón amikor én. Odaszaladtam hozzá, adtam neki egy puszit és 5 perc séta után már a suli kapujában álltunk a többiekkel. Még szép, hogy mindenki odajött hozzánk és kérdezgette, hogy milyen volt a koncert. 1. óra oszi volt. Játszottunk. A feladat pedig : ''Fordulj a padtársadhoz, és ird le a papirra, mi volt az első gondolatod mikor ránéztél.'' Padsorok szerint mentünk. Robi Zsófiról azt irta hogy '' Jézusom''. Nem értettük hogy miért, de mikor ránéztünk Zsófira,a sminkje totálisan elfojt és a haja is kócos volt. Erre mindenki röhögött, Zsófi meg zavartan elővette a vizeszsepijét és letörölte a szemfestéket, utánna megféülködött. Zsófi Robiról ''vicces''. Et később azzal magyarázta, hogy mikor ránézett Robi bebandzsalitott. xD Denisz Bettiről azt irta ''csendes'' Betti Deniszről pedig azt hogy ''ari''. Erre mindenki susogni kezdett. Lehet hogy Bettinek tetszik Denisz bár az is lehet, hogy csak barátként irta. Mindegy. Erik Tamaréról '' szép'' Tamara Erikről '' cukikám''. Fúúj máár. Ez undoritóan szerelmes. Klaudia Dávidról '' jó fej'' ,Dávid Klaudiáról ''de jó teló''. Erre az oszi megszólalt:

-Dávid. A feladat hogy a melletted ülőről irj. Nem a telefonjáról.
-De a tanárúr. a telefon is mellettem van.-célzott arra, hogy a telefon az ő oldalán van.
- Élő emberről kell irni.-mondta türelmetlenül az oszi.
-Dehát van benne GPS. Az is beszél, szóval aki beszél az élő.
- Jaaaaajjj, Dávid.-adta meg magát az oszi.
Következő: Én Crissről egy dal cimét irtam mert az jutott eszembe: Youre Love Is My Drog. Erre elmosolyodott. Ez is ''undoritóan szerelmes'', de nem annyira. Neki is egy dal cime jutott eszébe rólam: Királylány. (L) (L) Kupács Barbiról: ''aranyos'' Barbi Kupácsról: '' aranyos''. Ez vicces volt hogy mindketten ugyanazt irták. Ádám Rékáról ''szomszéd'' Réka Ádámról '' jó barát''. Utánna infóra mentünk, azt csináltunk amit akartunk. A többi óra csak úgy elrepült. Crissel hazasétáltam, adtam neki egy puszit, és már mentem is fel a szobámba. Megsináltam a házim, neteztem, letusoltam és most megyek aludni.

U.I.N: Jó volt a játék oszin

7 megjegyzés: