2013. augusztus 31., szombat

Szeptember 22. Vasárnap

 A barátok nekem mostmár kincset jelentenek. Minden rossz eseményből, kitudnak hozni valami jót. Most attól jött a felviditás akitől nem is számitottam. Lillátol. Hogy ő ki? Legrégebbi barátnőm, baba korunk óta ismerjük egymást. Mindig csinálunk valami  őrültséget. Kémeset játszottunk 12 évesen, a lakásán. Csináltunk  dalokat és a lépcsőn ''osontunk'' le, mikor meg kiértünk, lefényképeztük egy kocsi rendszámtábláját, és az után nyomoztunk.
  Reggel üzenetre ébredtem 10:30-kor.
Lilla: Szia Valentina! Mikor tudnánk találkozni? Rég láttalak. :) Üdv: Lilla.
                                                  Valentina: Szia, szerintem ma nyugodtan eljöhetsz.
         Lilli:  Okéééé, akkor 3 óra múlva ott vagyok.
                                                   Valentina: Megbeszéltüüük :)

Amúgy, este néha arre kelek, hogy sirok. Mikor felöltöztem és ettem, kimentem futni.(fő az egézség). Fülhalgató a fülembe, zene be és mentem is. Ja, de nem egyedül. Megsajnáltam Rambit  , hogy nyüszit, ezért őt is magammal vittem. Pár  perc futás után, újjabb üzenetem érkezett. Leálltam a futással.

         Criss: Szia! Nagyon-nagyon-nagyon sajnálom a tegnapit. Kérlek bocsáss meg nekem. Kérlek :(
Pár percig csak bámultam magam elé, arra kaptam fel a fejem, mikor Rambó, elkezdte húzni a pórázt.
         Valentina: Figyelj. Az az igazság, hogy én megbocsátok csak adj egy kis időt. :)
          Criss: Köszönöm. Szeretlek. :)
        
Tovább futottam. 12-kor értem haza. Letusoltam és ettem. Fél egykor csöngettek. Ajtót nyitottam.
   -Wááá, sziiaaaa.
   -Sziaaa, hogyi vagyi?-kérdezte Lilla.
   -Hát gyere be. Elmesélem mi történt velem, suliidő alatt.-mondtam.
   -Úúú, okka.
Elmeséltem neki, hogy már suli elején összejöttem Crissel, de hogy most megharagudtam rá. A barátaimról is mondtam egy két szót, meg Tamiékról. Ő türelmesen végighallgatta, és csak annyit mondott ''Nyugi, úgy is minden rendbejön.'' Eldöntöttük hogy elmegyünk pizzázóba.
    -Én  egy tejfölös, kukoricásat kérek.-mondta Lilla.
    -Én is.
Ő is mesélt magáról. Mondta, hogy nagyon jól megy neki a szinjátszó, hogy nem szereti az osztálytársait meg ilyesmi. Mikor megkaptuk a pizzát, gyorsan bele  is kezdtünk az evésbe. Nem birtunk mindet megenni, ezért becsomagoltattuk. Mikor hazaértünk elkezdtünk  hülyülni.
     -Ha felnövök, ikreket akarok.-jelentettem be.
     -Fika van az orrodba.-mondta Lilla (persze csak hülyült). Én tetettem hogy kiveszem a fikákat és igy szóltam:  :DD
     - Ő Fikuli ő meg Fikuisz.-adtam nekik nevet.
     -Jé, mingyárt kiirom Facebookra hogy: A barátnőm eppen az képzeletbeli ikerfikáinak ad nevet.-és kész., belőlünk kitört a röhögés. Gondoltuk kimegyünk egy kicsit. Én is meg ő is tornacipőben voltunk. Volt egy homokos rész az udvaron. Nem birtuk ki, hogy ezt ne csináljuk meg. Cipőt levettük, a zoknit is, és  megtöltöttük homokkal és azzal hülyültünk. :D Mikor kiszórakoztuk magunkat és bent megmostuk a lábunkat Lilla Tabletján  játszott én meg a Macbookoztam. Amikor mindent megcsináltunk a gépeken, elkezdtünk rajzolni. Méghozzá nem is akármit. Képzeletbeli állatokat :D Ilyet, hogy például kicsi a farka vagy kilóg az esze. Utánna térképet rajzoltunk és eldugtunk néhány dolgot a kijelölt helyekre. Majd egy pár év múlva, megkeressük ezeket a cuccokat. Kb ugy fél kilenckor ment el. Megtanultam, letusoltal (ma már 3-szor :D)  Most megyek aludni. 10:25 van.

U.I.N:Ma tisztára úgy éreztem hogy kicsi vagyok. Olyan nagyon kicsi. Aki játszik a barátnőjével, és nem ifgyel semmire se. Ez most nagyon jól jött, hogy itt volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése