2013. augusztus 16., péntek

Vásárlás

                                                               *vásárlás után*

Váááááá, szupeeer vooolt. Mikor megérkeztünk, én rögtön lerohantam az elárusitó nőt a kivánságaimmal.
    -Bulis legyen, de ne feltünő. Nem akarok egyberuhát, legyen rövidfarmer vagy hosszú, nem számit milyen idő van, és valami menő póló legyen. Semmi féle képp ne legyen feltünő.-fejeztem be.
    -Egyéb óhaj?-kérdezte cinikusan.
    -Már bocsánat, de azért van itt hogy segitsen. Vagy tévedek?-kérdeztem.
    -Jhajj Valentina. Több tiszteletet.-szólalt meg anyu.
   -Azért van itt, hogy segitsen.-ismételtem magam. Anyu olyan, '' ez igaz'' bólintással, a nőre nézett.
   .Megyek nézek valamit-modta a nő. Visszajött 9 ruhával. Az elsőre a válaszom.
         -NEM.
Másodikra:
         -A-aaaa
Harmadikra:
         -Most viccel velem?
Negyedikre:
         -Ezt tegye félre.
Ötödikre:
         -Ezt is.
Hatodikra:
         -Még véletlenül se! Mi ez bohócruha???
Hetedikre:
        -Félre.
Nyolcadikra:
         -Na neeeeem.
Kilencedikre:
         Ez rémes. A legrémesebb. Na ne játszon velem. De tényleg. Ezt maga sem gondolhatja komolyan!
Mikor felpbáltam a ruhákat, nem tudtam dönteni. Anyu kérdezte hogy melyiket akarom a három közül, de nem tudtam. Mindegyik jó volt és szép.
  -Három ruha. Mind a három cosdásan áll. Akkor legyen.-mondta anyu.
  -Mi legyen.- néztem rá, kérdő tekintettel.
  -Mind a hármat megvesszük.
  -Úúúúúúúúúú, kösziiiii.-visongtam.-Akkor elengedsz a buliba?.kérdeztem amikor már mentünk kifelé.Mikor felfogta mit kérdeztem megállt.
 -Milyen buliba?-kérdezte...furán.
 -Hát, izé. Olyan szombati buliba. Tudod...úgy 8-ra megyünk és 3-4-kor hajnalba jövünk haza buliba.
 -Alkohol nincs, rongálás nincs, lopás nincs.-mondta viszonylag nyugott hangon.
 -Oké. Ilyet sose csinálnék. Alkohol, rongálás, lopás nin...-kezdtem.
 -NINCS.-mondta hangosabban a kelleténél.
 -Jóó, köszi.-megpusziltam.
Anyu a kocsiba mondta, hogy ne igyak pohárból soha se mert bármit beletehetnek. Mikor hazaértem bekapcsoltam a MacBookom és láttam hogy Criss online volt Facen. Irtam  neki:
   Én: Sziaaaa, juuuj képzld mék'  a buliba.
  Criss: Szuper <3 Majd holnap megbeszéljük hogy hogy lesz.
  Én: Okéé. :*
Még dumáltunk kicsit és Criss ment edzésre. Irtam Rékának meg Barbinak is, bár ők offline voltak. Lezuhanyoztam és megtanultam. Most megyek aludni. Good Night
    U.I.N.: Júújj, de várom a szombatot. Életem első rendes bulija, nem pedig az unalmas '' megjöttem,ajándékot átadtam, tortát ettem, hülyültünk, mostmár megyek'' buli.

A HÁROM ruha:

1.

2.
3.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése