2013. augusztus 19., hétfő

Szeptember 20. Péntek

   Reggel felkeltem és elmentem felöltözni. Felkötöttem a hajam majd felsiettem a szobámba a táskámémért és a telómért. Mikor kiértem az ajtón megcsapott az ősz  illata. Ja meg még valami megcsapott. Egy LABDA!
   -Áu, te hülye vagy?-kérdeztem a földről Robit.
   -Jujj, bocsi. Véletlen volt.-mondta.
Criss felrántott és adtam neki egy puszit. Mondta hogy a fiúkkal ma focizni mennek, mert elmarad az első három óra. Kérdezte hogy nekem nem- e irt az oszi. Elővettem a telóm, és tényleg nekem is irt.
   -De nem értem. Akkor ma csak egy zenére megyünk be?-kérdezte Denisz.
   -Ja. Mármint nem. Zene helyett oszi lesz.-magyarázta Ádám.
   -De ma lenne oszink.-értetlenkedett tovább Denisz.
   -Mindegy, majd az oszi elmondja.-hagyta rá Ádám.
Kiértünk a focipályára és megláttam Barbit és Rékát. . Odaszaladtam hozzájuk és leültünk a nézőtérre.
   -Hééjj lányok, nem jöttök focizni? Kéne még játékos.
   -Deee, megyüüünk.-egyeztem bele rögtön és magammal húztam a lányokat.
A csapatok:         A: Criss, Ádám, Denisz, Én
                           B: Kupács , Robi, Barbi, Réka       +1 (?)
Mikor felállitottuk a csapatokat, észrevettük, hogy ez igy nem lesz jó. A második csapathoz kéne mégegy játékos, mert 2 lánnyal és két fiúval semmi  esélyük. Addig, addig vitattuk a témát, hogy már fél óra elment. Egyszer csak valaki hátulról megszölalt.
   -Én beállhatok.-mondta.......RICSI ! Lógós. Neki most suliba kéne lennie, csak a mi osztályunknak van lyukasórája.
   -Hát, oké.- Egyezett bele: Kupács, Ádám, Denisz és Robi.
   -Criss?-kérdezték a fiúk.
   -Ha csak egy újal is hozzá mersz nyúlni, bajod lesz.-''egyezett'' bele Criss is. Ezt biztos azért mondta, mert féltett tőle. Azóta kerüljük, amióta a meghivókat osztogatta.   Kb. a 90. percnél elestem. Mármint nem elestem, hanem felbuktam valamiben. Pontosabban valakiben. Ricsiben...pfff de szánalmas, nem birta ki hogy ne csináljon balhét.
   -Na  már, ez fájt.-mondtam a fejemet fogva.
   -Te jöttél nekem.-állitotta, és maga elé tartotta a kezeit olyan védelmező stilusban.
   -Hülye állat.-mondta Barbi és felhúzott.
Mindenki odajött és Criss totál kiborult. Már lendületbe volt hogy behúz neki egyet, amikor odakaptam.
  -Nehogy! Nem hiányzik még ez is.-mondtam idegesen.
  -Mivan Szőke Herceg? A királykisasszony nem engedi hogy verekedj?-Criss ökölbe szoritotta a kezét, de hiába, késő volt. Dumm egy pofon. Nem Crisstől kapta, tőlem.
  -Áu, ez csattan kislány.-mondta Ricsi az arcát fogva. Dumm még egy pofon.
  -Nem vagyok se kislány, se királykisasszony! Főleg neked NEM.-kiabáltam.-Megértetted? És most huzzál innen.-mondtam neki fenyegetően.
  -Jól van na.-mondta Ricsi.
  -És még neki áll följebb.-mondta halkan Réka.
Mivel Ricsi elment, nem is játszottunk tovább, hanem elindultunk a suliba. Amúgy az eredmény 3:3 lett. Végigmentünk a siri csendben lévő folyosón és mindenki megrezzent amikor egy-egy tanár elorditotta magát. A terembe elővettem  a magazinomat és olvasni kezdtem. Criss válamra hajtotta a fejét és bedugta a fülébe a fülhallgatót és bevett egy rágót. Elegem lett a hülye magazinból és betettem a táskámba. Kivettem Criss fülhallgatójának egyik felét  és hallgattam a zenét, egyszer csak elaludtam. Arra eszméltem fel hogy Criss rázogat az oszi meg mondogat valamit.
   -Valentina, kelj már fel. Óra van.-mondta elég nyugodt hangon. Lassan felkeltem.
   -Bocsánat tanárúr. Észre se vettem hogy alszok. Tényleg nagyon sajnálom.
   -Jó semmi gond. De mégegyszer elő ne forduljon.-mondta szigorúan.
   -Nem fog, biztos.
   -Na szöval gyerekek. Ma azért nem voltam itt mert a kislányomat vittem orvoshoz. A tornatanárnak elintézni valója akadt, a zenetanár meg jószivű és lyukasórát akart tartani ezért a harmadik órán kint lettetek volna. Végül úgy döntöttünk, hogy az első két órára ne gyertek be. DE -tette fel az ujját 'még nem fejeztem be stilusban'-a második óra mint látjátok, osztályfőnöki lesz.
   -Miért?-kérdezte Erik.
   -Erik. Megvárnád hogy befejezzem? Esetleg gyere ki, és tartsd meg helyettem az órát.-mutatott az oszi a székére.
   -Nem, nem.Folytassa csak.-vigyorgott rá Erik.
   -Na, hol is tartottam? Ja igen. Az iskolánk még sosem tartott őszi bált, de ebben az évben lesz. Külömböző feladatok lesznek. Október 7.-én lesz, délután 4-től a tornateremben. A lányok egyberuhában, a fiúk öltönybe kell hogy legyenek. A másik. Kérlek titeket, figyeljetek jobban a tanulásra, mert már most csapnivalóak a jegyek. Tanuljatok. Ennyit akartam. Menettek.-fejezte be mondandóját.
  Mindenki hazafelé igyekezett.  Én és Criss is. Azon gondolkozam, vajon holnap a bulin, minden rendbe-e lesz?  Vajon Ricsi hozzámszól? Piszkál majd? Megkinál valami alkohollal? Ez , és ehez hasonló gondolatok jártak a fejemben, amikor észrevettem hogy a házunk elé értünk.
   -Min gondolkozol?-kérdezte Criss.
   -A holnapi bulin. Mindegy. Együtt megyünk?-kérdeztem.
   - Ez milyen kérdés? Természetesen. Itt vagyok 5-re, és majd nézünk valamit. Jó?
   -Perszeee.megpusziltam átkaroltam és bementem. Rögtön letusoltam, mert focizás után leizzadtam, Macbookoztam, Skypoltam a Hooligansal egy órát. Kiolvastam a SzJG utolsó kötetét is és elkezdtem a Lányok a Pácban cimű könyvet. Most megyek aludni mert nagyon fáradt vagyok.

   U.I.N. Útálom ezt a Ricsit. Olyan szemét. Pffff,uff...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése