2013. augusztus 16., péntek

Szeptember 19. Csütörtök

    Az elmúlt napokban, nem történt semmi érdekes. Irtunk TZ-t fizikából 4-es lett, angolból feleltünk az ötös lett. Ennyi. De ma, hivatalosan is a menők közé tartozunk.   Reggel felkeltem és elmentem a fürdőbe megnézni hogy festek. A látvány elfogadható volt. Sőt. Szuper. Minden oké. A hajamat nem aludtam le, pattanásnak nyoma sincs és nem is volt táskás a szemem. Nem gond hogy kint nagyon hideg volt én rövidujjúban:

Szokásomtól eltérően ettem egy tejfölös kenyerete szalámival. Indultam is volna (!) ha nem veszek észre 2 dolgot.  Először is : az idő 6:40 volt. Álltalában 7-kor indulok.
             Másodszor meg, mit keres anyu itthol?
    -Szia anyu,hogy hogy itthol vagy?-tettem fel a kérdést.
    -Jó reggelt. Ma 5-re megyek dolgozni.-mondta egyszerűen.
   -Ó, hát akkor szuper.
   -Az jutott eszembe-kezdte-elmehetnénk vásárolni.-fejezte be. Az én arcomra, kült a döbbenet. Nem fogtam fel. Vásárolni? Én? Anyu? Együtt?
   -Ööö, hát oké. Akkor hazajövök és megyünk?
   -Igen.
   -Szupi, de most  megyek.-jelentettem be mikor láttam, hogy elszaladt az idő.
Kint Criss várt. Elmondtam neki, hogy ma megyek anyuval vásárolni. Még ő is meglepődött. :D Mikor beértünk a suliba, megálltunk a kapuban mint mindig. Egyszer csak odajött hozzánk (ha jól tudom) a 12.a-ból Ricsi.
    -Sziasztok. Tartok egy bulit szombaton a házunkban, és gondoltam eljöhetnétek. Ti lennétek az egyetlen alsóbb éves osztály.
    -Oké.-válaszolták a fiúk rögtön és elvették a meghivókat. Már mindenek volt, amikor Ricsi nekem nyújtotta.
    -Köszi.mondtam és elvettem.-Az egész osztályt meghivod?
    -Igen,persze.-mondta. ''na szuper'' gondoltam.- Amúgy meg...nagyon jól nézel ki. -Erre Criss is odakapta a fejét.
     -Örülök. De...szerintem jobban jársz, ha most elmész innen.-mondtam, és mutattam, hogy arra felé menjen. Jó, még ha az osztálytársaim mondják, de Ő ne dicsérgessen nekem.
    -Hé figyi. Nézzétek má' az a-sokat hogy néznek minket.-mondta Robi.
    -Csak irigyek.-vágtam rá.
Bementünk a suliba, mert  már nagyon fújt a szél. Rögtön mikor beértünk a terembe csöngettek, és jött be az angol tanárnő.
    -Kinyissátok a könyvet a 33. oldalon, csendben olvassátok, és Dávid felel a múlt órai anyagból.-mindenki siri csöndben figyelte, ahogy Dávid kimegy a táblához. A tanárnő 5 szót mondott, amit le kellett forditania.
    -Bring.-mondta az elsőt.
     -Őőő, hát...az a...izé. Már itt van a nyelvem hegyén.-kezdte. Én gyors előre dobtam a válas Robinak hogy mutassa meg. Robi köhögni kezdett (régen bevált trükk) Dávid leolvasta a papirról. ''Hozni''. Ezt jelenti, ki nem tudja ? A többi négy is ugyanigy ment. Dávid megköszönte Robinak, ő meg csak hátramutatott hogy én voltam. Csak megvontam a vállam. Attól hogy nem barátkozunk, még az  osztálytársam. Szünetbe azon filóztunk a lányokkal, hogy mit vegyünk fel a bulira. Rájöttem hogy nincs semmim, végülis mindegy. Ma megyek anyuval vásárolni. Az órákon nem csináltunk semmit. Nemrég értem haza suliból, most indulunk anyuval, szóval majd irok. :)
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése