2013. augusztus 20., kedd

Szeptember 21. Szombat

       Útálom a mai napot. Hogy tehette ezt Criss? Hogy?  
Reggel felkeltem  és Macbookoztam. Nem öltöztem fel és meg se fésülködtem, csak Facebookoztam, egészen 5-ig, aztán jött Criss.
 -Na, mit nézünk?-kérdezte.
 - Legyen mondjuk....aaaa Szörny Egyetem.-mondtam boldogan.
 -Ööö, oké.
Megnéztük a filme (rajzfilmet :D ), és gyor elmentem felöltözni, és kivasalni a hajam. Az 1. ruhát vettem fel. :) Fél kilencok megérkeztünk Ricsi házához, ahonnan valami szörnyen hangos, hörgős zene szólt. Mikor bementünk azonal megláttam az osztályunkat. Beszélgettem velük, egy idő után észrevettem hogy Criss nincs mellettem. elindultam a konyha felé, hátha ott van. Igen, ott volt. Totálisan elment az esze. Részeg volt. Azt mondta nálunk, hogy nem fog inni, és el is hittem neki.
  -Criss, hahó, magadnál vagy?.-kérdeztem aggódva.
  -He? Ki vagy te? Huzzál innen.-mondta én meg totál ledöbbentem. Siettem vissza a többiekhez, de Ricsi elkapta a kezem.
  -Haggyál már engem. Érted? Eressz el.. Mondta már majdnem sirva. Látszott, hogy ő is totál ki van.
  -Tán most nincs itt a Szőke Herceg?-kérdezte, én meg lefagytam. Mivan? Honnan tudja? Mégjobban megszoritotta a kezem és húzni kezdett az ajtó felé. Egyszer csak elengedte a kezem, és a földre zuhant.
  -Úristen.-suttogtam és odamentem a sörös üveget tartó Rékához  átölelni .-Köszönöm.
  -Nem kell. Hisz barátok vagyunk.-De ez csak ez első balhé volt... Ricsi haverjai észrevették, hogy kábultan fekszik a padlón. Kezdett magához térni és Barbi is odajött hozzánk. Azok a fiúk elkezdek minket piszkálni és lókdösni. Mit bir 3 lány 8 fiú ellen? Semmit. A mi osztályunkból is odajöttek a fiúk. Criss nem volt ott, már hogy lett volna? Ádám meglökött, és az ajtó felé mutatott, hogy menjünk ki az ajtón. 11 óra volt. Mi kint vártuk a fiúkat.
  -Jól vagytok?-kérdezte Barbi, amikor kijöttek.
  -Ja. És ti?-kérdezte Denisz. Barbi bólintott.
Észrevettem hogy valaki nem volt ott.
  -Ádám hol van?-kérdeztem.
  -Bent. Megkeresi Crisst, mert nem láttuk már régóta.
  -Micsodaa? Criss nincs magánál.-mondtam hangosan.
  -Részeg? Dehát ő ose iszik.-mondta Kupács.   Megláttam Criss aki már normális volt. Ádám veszekedtek. Kijöttek.
  -jól van. Megmosdattam, meg leöntöttem vizzel.-tájékoztatott minket Ádám.
 -Valentina, nagyon sajnálom. Tudom, ha ott lettem volna, ez mind nem történt volna.-mondta Criss.
 -Hagyjál békén. Nem érdekelsz.-mondtam könnyes szemmel.
 -Sajnálom. Kérlek ne sirj. De nem csak az én hibám.
 -Mondom hogy nem érdekel. Felfogtad? NEM ÉR-DE-KEL. Betűzzem le?-kérdeztem: zokogva és mérgesen.-Sziasztok megyek.-ezzel hátat forditottam és elindultam.
 -Várj.-kiabálták utánnam a lányok. Ahogy hátranéztem, láttám hogy Criss legugol és az kezébe temeti az arcát.-Jól vagy?
 -Nem. Már hogy lennék? Nem tudom mért csinálta ezt. Otthagyott egyedül.sirtam.  Barbi és Réka hazakisértek, de mondtam, hogy ne aludjanak itt, mert nincs erőm semmire. Letussoltam és pizsit húztam. 12:1 perc. Vasárnap van.

 U.I.N. Mégis miért csinálta ezt Criss? Azt mondták nem iszik. Én szeretem, de nem tudom ezentúl, hogy bizzak meg benne. Ha lenne valami ésszerű  magyarázat. Már nem tudom. Nem tudom szóba-e fogok vele állni.

3 megjegyzés:

  1. Tök jóó :)
    Meglepii :) http://kamillanaploja.blogspot.hu/2013/08/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  2. Sziaa, zenét hogy tettél be alá? :)

    VálaszTörlés
  3. hali. hat ha beirod hogy ''SCM Music Player'' akkor ott ki kell hogy jöjjön. :)

    VálaszTörlés