2013. július 12., péntek

Bemutatkozás



-Szia,Barbi vagyok.Láttuk a Facebookon, hogy most költöztél ide. Gondoltuk beugrunk köszönni.
-Oh,háát,köszi, hogy jöttetek. Valentina vagyok,de gondolom már tudjátok.
-Igen,tudjuk.-nevetett egy lány akiről kiderült, hogy,Réka a neve.-Szép a szobád.
-Köszönöm-mondtam
-Nekem nem tetszik,Tami a nevem-mondta ezek szerint Tami.
Volt két lány akit Zsófinak és Klaudiának hivtak.
-Nekem se-mondták egyszerre ők ketten.
Taminál egy kistáska volt amiböl kilógott egy sminkeskészlet és... és egy fésü(?). Tami kicsit alacsony volt. A haja ugy nézett ki mintha már százszor festették volna. Szőke és háta közepéig ért. Klaudia középmagas lány volt,először azt hittem jó fej,de folyton sugdalodzott  Tamival és  Zsófival,rámnéztek és elnevették magukat. Zsófi pedig brutálisan alacsony. Barbi és Réka csak legyintettek.
-Hát jó,kértek valamit inni?-kérdeztem.
-Nem kérünk semmit,már megyünk is-mondta Tami,és szuros szemekkel ránézett a többiekre-lányok?
Zsófi és Klaudia bólogatni kezdtek,és elindultak kifelé.
- Ne is fugyelj rájuk,mind beképzeltek,de majd te eldöntöd kivel fogsz barátkozni. Na szia-mondta Barbi.
-Bye-mondta Réka.
-Sziasztok,és köszi, hogy voltatok...
-Nincs mit,Sziaaa-köszöntek el megint.
Mikor mindenki kiment,nem akartam senkiről előitéletet tenni,de jól láttam ki milyen. Na majd holnap jobban megismerem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése