2013. július 12., péntek

Mindig mindent elszúr az a csaj....

                                .........................................

Mikor felsorakoztunk a lányok álltak elöl,a fiúk hátul. Tami az utolsó előtti a tornasorba én pedig az első. Mikor elkezdtünk futni,én megálltam bekötni a cipőfűzőm,és gyorsan utánnuk szaladtam.Mikor épp Tamarát előztem,ellökött és belezuhantam a sárba,Criss azonnal odarohant:
-Jól vagy?-kérdezte és hallottam a hangján, hogy megijedt.
-Áuu. Nem. Fáj a lábam.Nagyon.-mivel tiszta sár voltam,nem számitottam semmi romantikus pillanatra,hogy majd felvesz és elvisz az orvosig. Nagy nehezen felálltam Criss segitségével és mondta karoljak belé,már igy is sáros.
-Köszi, de nem akarom rontani a menő imidzsedet-mondtam nevetve.
-Nem fogod,nyugi. Meg ha igen is,kit érdekel?-kérdezte olyan hangnemmel, hogy nem kell rá válaszolnom.
Bebicegtem az orvosiba,és mondtam Crissnek, hogy nyugodtan mehet,de nem ment még meg nem tudta mi bajom van. Mikor az orvos behivott megnézte a lábam majd kiküldött,és mondta, hogy várjak.
-Jajj,én megverem azt a csajt.-mondtam mérgesen.
-Nem kell. Most irt Ádám,hogy mikor elmentünk onnan,Barbi lepofozta.
-Szóval az van, hogy nincs eltörve a lábad,DE-emelte fel az ujját olyan"még nem fejeztem be" stilsban-súlyosan megsérült. 1 hétig biztos otthon kell, hogy maradj.-mondta az orvos.
-Ajj máár-mondtam nyafogós hangon.
Mivel apu elutazott és anyu nem volt otthon csak gyalog mehettem haza,de először elmentem László tanárúrhoz szólni. Ő a tornatanár.
-Hát jó.-mondta mikor vázoltam neki a szitut.-Criss,menj vele,nehogy valami baja legyen útközben. A mai napot,mindkettőtöknek igazolom.
20 percbe telt mire hazabicegtem.
-Köszi szépen. Mindent.Bejössz?-kérdeztem.
-Ha nem gond majd máskor,mert úszok a sárba.
-Ja tényleg. Bocsi.Akkor szia.-mondtam,ő meg megpuszilt.
Mikor beértem,letussoltam nagy nehezen,és megnéztem ki irt üzit. Criss volt. Az üzenet 1 szóból állt: Szeretlek! Ez állt benne. Felfeküdtem az ágyra és leirtam: Én is, de nagyon :)... és elküldte.

MÉG NINCS VÉGE.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a történeted,de adhatok egy jó tanácsot? :) Én is írok blogokat (az írás az életem) és sokkal jobb ha hosszabbra írsz egy részt. Mármint hogy mondjuk egy napot nem választasz öt fele, hanem egybe leírod. Sőt akár két napot is leírhatsz egy részbe! Hidd el, sokkal jobb lesz.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen az ötletet,megfogadom. Linked be a blogod és szivesen elolvasom. Ha akarsz iratkozz fel.

      Törlés
  2. Ketto van. Egy befejezett, es egy amit negy napja kezdtem, de mar eleg nagy sikere an:D
    in-the-school.blogger.hu
    EZ A BEFEJEZETT :)))
    lifeinlondon.blogger.hu
    remelem tetszeni fog, jo olvasast! ;)
    Xoxo

    VálaszTörlés