2013. július 12., péntek

Folytatás

                           ....................
-Semmit,Rékával hátat forditottunk és elmentünk.
Erre nagy nevetésbe kezdtünk. Odajöttek hozzánk a fiúk.
-Hello,mi újság?-kérdezte egy fiú.
-Nevetünk a plázacicákon.-mondta Barbi szórakozottan.
-Áháá,igy már értem.Te ki vagy? -szögezte rám a tekintetét a fiú.
-Valentina-feleltem.
-Én Criss,ő Ádám,Erik,Robi,másik Erik-nevetett, majd folytatta-Dávid és Denisz.-mutatott végig a társaságon.
-Jó.-zártam rövidre a témát.
-Honnan jöttél?-faggatódzott tovább.
-Anglia,Róma,Párizs,Hollywood...soroljam?-kérdeztem cinikusan.
-Jól van na. Ééés..-kezdte de én feláltam, és kimentem a lány mosdóba.
Réka és Barbi is jöttek.
-Te hülye vagy???-kérdezték egyszerre.
-Miért?-néztem rájuk hitetlenül.
-Ő a suli legmenőbb fiúja.-mondta Barbi.
-És?-kérdeztem,mintha várnám, hogy befejezze.
-És? És rádkattant-mondta Réka.
-Jó,menő,cuki, de tényleg állatira. De eltudnátok képzelni vele?
-IGEN-válaszolták egyszerre.
Becsöngettek, és nem volt időnk megbeszélni, hogy mi legyen. Éppen az oszi előtt léptünk be a terembe.


FOLYTATÁS....nemsokáraa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése