2013. július 12., péntek

A FIÚM csupa nagybetűvel

A kezem az asztalon volt,és a tanárnő még nem jött be. Amig én az asztalra borult fejjel bámultam a padot,Criss megfogta a kezem.Bennem megállt a levegő, de mikor már majdnem megfulladtam,úgy döntöttem szeretnék még egy kicsit élni,ezért elkezdtem szuszogni.
-Szerintem ezt... nem kell ,hogy megbeszéljük.-nézett rám a mélykék szemeivel.
-Szerintem se.-suttogtam mert alig jöttek ki a számon a szavak.
Ekkor bejött a tanárnő,nem beszélt de mindenki elhallgatott. Mivel tegnap már megvolt a bemutatkozás,ma irtunk feladatokat. Ismétlés volt ezért csupán 2 oldalt irtunk.Semmiség.:p mi lesz majd a következő hónapokban, ha már most ennyit irunk?
Egy uncsi magyar után,egy rekedségig éneklő zene következett. Azt követte a torna,de nem csináltunk semmit. JUHUU.Ezután hazaengedett minket az oszi,mert nem volt semmi megbeszélnivalónk.
-Akkor indulunk?-kérdezte Criss.
-Persze-bólogattam.-Képzeld,ma jön hozzánk egy együttes,de apu nem akarja megmondani ,hogy melyik,mert meglepinek szánja.-közben megfogta a kezem.
-Húú,majd értesits ,hogy melyik.-mondta szórakozottan.
-Erről jut eszembe,nincs is meg a telószámod.-mondtam tettetett felháborodotsággal.
Mikor megtörtént a telefonszám csere már a házunk előtt voltunk.
-Akkor szia,sietek a meglepimhez.-köszöntem el.
-Sziaaa.-adott egy puszit és elment.
Siettem is be ,hogy megnézzem melyik együttes van nálunk.Mikor beértem,úgy meglepődtem,hiszen a Hooligans ült a kanapénkon.
-Szia anyu,szia apu és sziasztok.Hát ti hogy hogy itt vagytok?
-Szia,sok megbeszélni valónk van apukáddal.
-Ahha,értem.Endy nagyon szép a dzsekid.-dicsértem meg a tényleg klassz dzsekijét.
-Kössz pöttöm,neked is hoztunk valamit-mondta a szokásos becenevemen szólitva.-Tessék-nyújtott át egy zacsit. A zacskóban a Lányok a pácban cimű könyv volt és egy CD a legújjabb zenéikkel,ééés kaptam Dolce Presente olaszorszagi CSOKIT.
Sokat beszélgettünk ,de 1 óra múlva apu már felküldött a szobámba,mivel nem maradt már sok idejük megbeszélni az üzletet. Mikor beértem a szobámba gyors bekapcsoltam a kompit. Átnéztem a zenelistát és BUMM megtaláltam amit kerestem:Hooligans-Királylány maximum hangerővel már ment is. Hallottam, hogy lent mindenki röhög,de az öcsém berohant a szobámba és elkezdett orditana:
-Kapcsold már kiiiiiii! -orditotta,
-Mi? Steve nem hallak? Hangsabban.-mondtam mintha nem hallottam volna.
-Mondom KAPCSOLD KI.-és odament a kompimhoz és kikapcsolta a zenét. Én meg lehalkitottam,és visszaálitottam. Egy perc múlva már 4 ember ugrált a szobám közepén. Mármint Endy dobolt az asztalon,Csipa énekelt, Tibi és Zsolti pedik léggitároztak. Nagyon vicces volt.Egy fél óra múlva elmentek,én meg felhivtam Skypon Barbit és Rékát. Elmeséltem, hogy itt volt a Hooligans.Persze már a suliban mondtam, hogy járok Crissel,de akkor is ez volt a téma mikor Skypeoltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése