2013. július 12., péntek

Szeptember 1. Hétfő

September 1. Hétfő

A könyvekben illetve a filmekben általában úgy van,ha egy új lány,új suliba suliba készül,az 1. nap rémes. Velem ez nem éppen igy történt.
Mikor beértem a suliba,mindenki befelé igyekezett. Kerestem a termünket: 9.b,9.b,9.b ééés megvan.
Mindenki beszélgetett,ugrált és zenéthallgatott.Amikor megállapodott a tekintetem az 5 lányon. Valami nem stimmelt. Nem voltak együtt. Réka és Barbi egy másik asztalnál ültek,és természetesen én odamentem ahol ők voltak.
-Sziasztok-köszöntem.
-Sziaaaa-mondta boldogan Barbi.
-Hali-köszönt Réka is.
-Miért nem vagytok a többiekkel?-céloztam Zsófira,Klaudiára és Tamira.
-Amikor eljöttünk tőled, Tamarának baja volt azzal hogy beszéltünk veled.-avatott be Barbi.
-Dehát ők is beszéltek velem.-mondtam értetlenül.
-Igaz,de mi normálisan. Amiért megdicsértük a szobádat,"elárultuk a szövetséget"-mondta nevetve.
-Hát ez kész,milyen gyerekesek-röhögtem el magam.
-Utánna azt mondtam neki,hogy nem fogom azt csinálni amit ő mond. Erre ő azt mondta,mennyek a francba.
-Te erre mit mondtál?-kérdeztem várva a válaszát.
-Semmit,Rékával hátat forditottunk és elmentünk.


Folytatom nemsokáraa.(bocsi ez a resz kicsit hosszu lesz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése