2013. július 12., péntek

Beosztás xD

Háromnegyed háromkor,jött egy új üzenetem. Barbi irt, hogy be-e engedem őket. Arra gondoltam hogy Rékával jött,de mikor lebicegtem,meglepetésemre Criss,Ádám,Barbi és Réka állt ott.
-Helló,hát ti?-néztem rájuk döbbenten.
-Gondoltuk beugrunk,megnézni, hogy vagy.-mondta Criss.
-Ó,hát jobban,kösz. Gyertek fel a szobámba.-lassan de felértünk,mivel a szobám az emeleten van.
-Na,arra gondoltunk,hogy bebirnánk osztani, hogy ki mikor jőjjön.-mondta Réka.
-Héjj,ez jó ötlet. Megbeszéltétek már?-kérdeztem.
- Igen.Úgy jó, hogy holnap jön Réka,holnapután Barbi,hétfőn én, kedden és szerdán pedig Criss?-ismertette a tervet Ádám.
-Ez igy szuper lesz. -mondtam vidáman.- Mit csináltatok ma a suliba?
-Csak magyarból irtunk 1 oldalt.Elhoztam a füzetem.-mondta Barbi.
-Köszke.-köszöntem meg és átvettem a füzetét.
-Jajjjj,nekem mennem kell,anyunak azt mondtam,csak elhozom a füzetet.-mondta szomorkásan Barbi.
- Nekem is,nagyon fáradt vagyok.-mondta Réka és ásitott egyet.
-Okéé,szasztok'.-köszöntem el.
-Szia,akkor holnap.-köszönt el tőllem Réka.
-Byeee-mondta Barbi és kimentek.
Ekkor Ádámnak megcsörent a telója:
-Háló?Igen.Oké.Persze.Nem dehogy. Már ott is vagyok.Én is.Szia.-hallottuk ahogy eppen beszél valakivel.-Na nekem mennem kell,sziasztok. Akkor Valentina hétfőn találkozunk.
-Oké,persze.Szia.-mondtam neki.
Ádám odament Crisshez és olyan fiúsan lekezeltek. :D Mikor Ádám kiment Criss megszólalt:
-A szüleidet hivtad?-kérdezte.
-Igen,de mindketten kivannak kapcsolva.-feleltem.
-Aha.Mikor jönnek haza?
-Anyu éjfél körül,apu meg 2 nap múlva.-mondtam kicsit szomorúan.
Válaszra nyitotta a száját,de valaki kopogott az ajtómon,és Tami lépett be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése