2013. július 29., hétfő

Folytatás

 Mire hazaértem már 2 óra volt. Nagy meglepetésemre apu és Criss (!) tévéztek.

  - Szia apu, szia Criss. - és adtam Crissnek egy puszit. Apu meg csak nézett sértődötten hogy ő nem- e kap. Végül adtam neki is. :D
  - Helló. Az oszi előbb hazaengedett minket.-magyarázta meg a korai érkezését.- Hogy vannak a fáid.
  -Héééj. Ádám elmondta? Amúgy meg, szuperül. Amióta beszélek velük sokkal zöldebbek.-válaszoltam.
  -Persze hogy elmondta. Zöldebbek???
  -Igen. Sokkal. Apu ugye te is észrevetted? -kérdeztem aputól.
  -Persze kicsim. Amióta beszélsz velük, azóta olyan zöldek, hogy én ilyet még nem láttam.-mondta apu, és kész. Apu meg Criss rajtam röhögtek !!!
  -Ha-ha. Kiröhögöm a vakbelem.-mondtam kedvetlenül.-miből irtatok?
  -Irni??? Mit jelent ez a szó?-kérdezte Criss és elgondolkodott.
  - CRIIIIIIS! Te nem irtál az órán?-kérdeztem hisztérikusan.-Jajjj Istenem már...
  -Nyugi már. Majd holnap elhozom. Na. Nem irtunk sokat, mert a matek nem volt ott, csak magyarból pár feladatot.- mondta megnyugtató hangon.- Mennyünk városba!
  -Városba???-kérdeztem vissza.
  -Aha. Mé' ne?- úgy kérdezte hogy majdnem szétesett a lazaságtól.
  - Oké. Várj hozok 1 táskát meg mindent ami kell.-mondtam.
Felmentem és kipakoltam a sulitáskám. Smiley-is a táska és imádooom. *o*   Betettem egy tükröt, meg a pénztárcám, amibe kevéske pénz volt,ezért kértem aputól meg 600 forintot.  Mikor közöltem vele hogy miért kell csak annyit mondott, hogy 9-re érjek haza. Erre meglepődtem, mivel nem szokta megengedni hogy ilyen "későig" legyek városba,de nem kötekedtem. Mikor elindultunk, megkérdeztem beszélnek-e  a Tamiékkal,erre csak annyit mondott, nem, és nem is áll szándékukba. Megemlitette hogy Tami ma kapta meg a megróvóját.  45 perc séta után, megálltunk egy pizzázó előtt.
  -Na, akkor kettő Alehandro pizzat elvitelre.-mondta Criss.- Jó lesz?
  -Persze, de nem hoztam ennyi pénzt.-Criss csak nevetett egyett és kifizette az enyémet is. (L)
  - Kösziiii-nyávogta  lány. Nem  értem minek köszönte meg a pénzt ilyen hangosan. Azt hittem leszedem a fejét, de minden magazinba irja, hogy ilyenkor maradjunk nyugodtak. Úgy nézett Crissre mintha az ő barátja lenne. Pfff szánalmas.
  -Édes vagy.-mondtam Crissnek.
  -Tudom.-és 10 pontos mosolyt villantott.
Sokat sétáltunk, és nevettünk. Nagyon de nagyon szeretem. (L) (L) (L) Valahogy mellette kitudok kapcsolódni, és nem törődni semmivel. Elfelejtem azt ami körülöttem történt az elmúlt napokban. Tamit, anyu, anyu munkáját,aput. Mindent. Úgy érzem csak mi ketten vagyunk az egész világon.
   Később bementünk egy boltba, és vett nekem egy pólót, mivel nekem nem kellett fizetnem a pizzát maradt pénzem, igy vettem én is neki egyett.  Az enyémen ezt irta: Crazy Girl, az övén meg hogy: Crazy Boy. Ez igy pont passzolt. 8-ra értem haza, és behivtam Crisst. Ő először a Monsteres pólójában volt, amig én nem vettem neki a másikat.
   -Tessék. Úgy tudom, a lányok szeretik a fiúk illatát.-mondta és ideadta a Monsteres pólóját ami Criss szagú volt. *o*
   -Váá, Úúúristeeeen,kösziii-átkaroltam-szeretlek.
   -Én is téged.-totálisan meglepődtem mikor ezt kimondta, mert a fiúk álltalában ilyet nem szoktak kimondani.  Ameddig itt volt gyors bekapcsoltam a Macbookom és ránéztem Ebneveldére, és megetettem a virtuális kutyáimat. :D . Utánna meg megnéztük Az Utolsó Dal-t... kiszáradtak a könnycstornáim, és azt hiszem Criss is ejtett néhány könnyet. Olyan szomorú hogy meghal az apa, a Miley Cyrus  meg ott marad. :"(
   Criss a fiilm után hazament mert mondtam neki hogy inkább menjen mert megbánja ha ittmarad  a vacsinál. Nálunk az úgy van, hogy a reggeli finom, az ebéd isteni a vacsora rémes. Vacsi után  ( száraz kenyérrel ettem a pástétomot, aminek az izére nincs szó, és nem jó értelemben) felmentem Skypera és Criss rámirt. Másolom:

Criss:         Crazy Girl... :D
Valentina:   Crazy Boy. (L)
Criss:         I love you.
Valentina:  Me too.
Criss:        Good Night. 
Valentina:  Neked is.  
Criss:         <3
Valentina:  <3

Na én megyek aludniii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése