2013. július 12., péntek

Ültetés

Éppen az oszi előtt értünk be.
-Szervusztok. A nevem Takács Boris-mondta az ofő és folytatta.-Ülésrend lesz,ami a következő.-kezdtemire mindenki ajjozi kezdett,na meg a megszokott bekiabálások:  nemáár,nem vagyunk alsósok stb.-SZÓVAL-emelte fel az ofő a hangját-Horvát Erik és Tamara,Ádám és Réka,Barbara és Kovács Erik,Róbert és Zsófia,Klaudia és Dávid,Denisz és Betti-erről a lányról eddig nem is tudtam.-végül Valentina és Criss.A következö órán már igy kell ,hogy üljetek.-ahogy láttam, az oszinak nem volt több mondandója csak lediktálta az órarendet és kiment a teremből.
-Na ne már-mondtam kissé hangosan.
-Mi van padtárs?-kérdezte Criss. Pff.
-Semmi bunkókám.-mondtam cinikusan,mire mindenki elröhögte magát. Nem viccnek szántam. Én nem is tudok vele máshogy beszélni,csak ilyen beszólásokkal.
Következö óra infó volt.
-Jól van gyerekek,csendesedjetek.-mondta a tanárnő,de senki sem hallgatott el.-Na jó,tényleg halkabban.-mondta ismét,de még mindig mindenki beszélgetett és üvöltött.
- FOGJÁTOK MÁR BE A POFÁTOKAT.-orditottam el magam,mire mindenki elhallgatott. Tekintély,az van.
A tanárnő hálásan felém pillantott és folytatta.
-Szóval Zsuzsa vagyok.-kezdte a tanárnő-szeretném ha a mai órán,csendben elfoglalnátok magatokak,mert rengeteg dolgom van.
-OKÉ-kiáltotta kórusba az osztály.


FOLYATÁS....nemsokáára. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése