2013. július 12., péntek

Igazgatónál a fiúk

                                     .........................................

-Úristen,jól vagy?-kérdeztem aggódva.
-Jól vagyok persze,ne aggódj. Megkapta a szemétláda. Hülye állat.-mondta kicsit ideges hangon.
- 3. napon már megróvót akarsz kapni? Nem kellett volna.-mondtam.
-A megróvó nem számit. De kellett volna. Most megtanulta hogy az én barátnőmről nem fog senki se hazugságot terjeszteni, főlleg nem fogják lelibázni..
-Köszönöm-mondtam halkan és hálásan.
Abban a pillanatban kicsapódott az ajtó,és az ügyeletes tanár elorditotta magát:
-Horvát,Criss és Ádám,azonnal az igazgatóiba,a többiek pedig órára most!-üvöltött ránk.
Az ügyeletes tanár amúgy a fizika volt,akivel éppen óránk lenne. Mivel akkor ezek szerint lukas óránk következett kint maradtunk az udvaron. Egy fél óra múlva kijött  H.Erik az udvarra és Tami rögtön odaszaladt hozzá,és láttam hogy könyörög hogy mondja el mi történt. Egy 5 percre rá kijött Ádám és Criss is,és látam hogy....röhögnek! Mikor odaértek hozzánk,mi egyszerűen nem tudtunk megszólalni. Mi az hogy nevetnek?Mi meg halálra aggódjuk magunkat.
-Na?-nyögtem ki.
-Nyugi,nem lett semmi,csak kaptunk egy szóbelit.-avatott be Criss és átkarolt.
-Huuuhhh,akkor jó. Emezek nagyon csúnyán néznek.-mondta Barbi.-Erikkel mi lett,ő mit kapott?
-Balhézott kicsit a tanáriba ezért osztályfőnökit.-mondta Ádám.
-Hát jó én nem akarok többet tudni,fő hogy jol vagytok.-mondtam a helyzethez képest elég nyugott hangon.
-Oké osztály,befelé a terembe-mondta Lasanc tanárúr,mármint a fizika. Hiába,kicsöngettek, mi meg mentünk tornára. Mivel nincs kész a tornaterem kint kell tornáznunk a SÁRBA. De még közel se volt vége a balhéknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése