2013. július 29., hétfő

Szeptember 10. Kedd

    Létezik olyan nap, hogy hiperszuperbrutáljó? Mert ha igen, akkor ez az volt.
Reggel korán keltem...mármint nálam a 10 óra az korán. Kimentem a fáimhoz egy fél órára, a reggelimmel, utánna neteztem. Furcsa módon Betti fent volt Facebookon. Dehát suliba kéne lennie, nem ?
  Ráirtam. Másolom:

Valentina:    Szia, hát te?
Bettina:       Megfáztam.
Valentina:   Ufff, az nem jó. :( 
Bettina:       Nem.
Valentina:    Miért beszélsz olyan keveset? És miért nem velünk, az osztálytársaiddal lógsz? 
Bettina:      Nem tudom. Nem találom az összhangot veletek.
Valentina:  Értem, mennem kell. Jobbulást.
Bettina:     Kössz. Neked is. Szia.

   *kijelentkeztem* 
Nem siettem sehova, de úgy döntöttem, elmegyek megsétáltatni Rambót. Vagy 2 órát sétáltunk, mert a lábam már szinte teljesen helyre jött. De ekkor még nem tudtam hogy ez semmi ahhoz képest mennyit fogok még sétálni ma.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése