2013. július 12., péntek

Szeptember 8. Vasárnap

September 8. Vasárnap

Már régóta nem irtam. Nem találtam értelmét annak, hogy irjak 3-4 mondatot,ezért majd most összefoglalom az elmúlt 4 napot.
Szóval csütörtök. Nagyon fájt a lábam. Mikor megláttam Rékát,nagyon megörültem. Neki is,és annak is, hogy csak 3 füzetet hozott.
-Hú,látom nem irtatok sokat.-mondtam.
-Ha-ha,csak szeretnéd.-és elvette az órarendem az asztalról,és kezembe adta.
-Na neee.Angol,dupla magyar? Dupla matek???-olvastam fel hisztérikusan.
-Bezony. Angolból 2 oldal,magyarból 4 és matekból is 4.-mondta.
- Nincs mit tenni,elkezdem.-jelentettem ki.Csupán 1 óra és 45 percig irtam,megállás nélkül.És csak irtam és irtam. Réka vagy a telómon játszott vagy a kompimon Facebookozott. Ő nem unatkozott. Egy fél órát utánna még dumáltunk és elment. Hát nem maradtam le semmiről se a suliba,csak a maratoni irásról.
Pénteken,mikor Barbi megjött,csak egy noteszt (!) hozott magával.
-Helló.Ez melyik füzeted?-kérdeztem majd beleharaptam az almámba.
-Hát a zene.-mondta úgy,mintha nekem ezt tudnom kéne.
-Almát?-kérdeztem tőle.
-Jöhet.-és odadobtam neki egyet. 2 perc alatt leirtam a zenét és legalább egy órát beszélgettünk.
-Fú,és képzeld...olyan cuki volt. Azt mondta ha nem értem szóljak neki,és majd megpróbálja elmagyarázni.
-Aha. De ugye nem a Horvát Erikről beszélünk?-kérdeztem, mert totál elvesztettem a fonalat.
Elkezdett ott nekem beszélni,"milyen cuki az Erik" meg "olyan kedves az Erik" meg Erik Erik. De melyik?
-Jajj,Valentina dehogy. A Kupács.-mondta én meg néztem mint valami bolond.
-Hú,jólvan akkor. Szóval a'' Kupács'' neked tetszik?-kérdeztem kiváncsian.
-Aha,naon ari.-mondta boldogan. Hát valaki szerelmes lett. Elmesélte, hogy azért nevezték el Kupácsnak, mert mikor beszélnek a másik Erikről mindig azt hiszi, hogy róla van szó. Nevettünk jó sokat,de sajnos hivták haza. Hmmm,a Rékának ki tetszik? Mindegy majd megkérdezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése