2013. július 28., vasárnap

Folytatás

  -Szereted Crisst?
  -Persze. Miért kérded'?-kérdeztem.
  - Mert a legjobb barátja vagyok, és a mai világban már minden lehetséges.- na jó, ez azért sziven szúrt.
  - Úgy ismersz te engem?-kérdeztem komolyan.
  - Nem . Áhh, hagyjuk. Hogy van a lábad?-kérdezte a témát terelve.
  - Tereled a témát, de mindegy. Jól van kössz.
  - Én inkább megyek, jó? Hülyeség volt megkérdezni,sajnálom,-mondta és összeszedte a füzeteket a fűről.
  - Nehogy!-tiltakoztam, nem hagyom hogy valaki szomorúan menyen el a házunkból.- Gyere be, igyál valamit. Meg van Chips.
  -Nem zavarok?
  - Dehogy, engem a BARÁTAIM sosem zavarnak.-mondtam.
Bent ittunk vizet (wáo), utánna meg ettünk bobit, meg beszélgettünk, de egy óra múlva ment.
   Felmentem a szobámba, bekapcsoltam a Macbookom,mert lusta voltam  a kompihoz ( :D ) és csekkoltam a Facebookomat. Jött egypár értesitésem, hogy likeolták a képeimet meg ilyenek. Aztán felnéztem a Szent Johanna Virtuális Gimire, ott beszélgettem  néhány lánnyal és kikapcsoltam a gépem. Leültem és olvastam a SzJG-t. Egy óra múlva megyek aludni, már fáradt vagyoook.

2 megjegyzés: