2013. július 12., péntek

Szeptember 2. Kedd

September 2. Kedd

Oltári jó nap. Egyszerűen minden szuper volt.
Amikor suliba indultam,furcsa módon rögtön meglett a pulcsim,ami álltalában mindig elveszik. Nagyon siettem,mert már akartam látni Rékát és Barbit. Na jó Crisst is. 10 perc alatt a suliba értem,ami új rekord,még akkor is ha még csak egyszer voltam .:D
Már mindenki a tereben volt. Criss a helyén ült és gondoltam rögtön odamegyek,de először elhivtam a lányokat a mosdóba,hogy elmeséljem a tegnapi napot. Mikor elmondtam ,sikongva ugráltunk össze-vissza:
-Valentina,ez szuuper.-ugrált Barbi.
-Tudooom-mondtam már kifulladva.
-De most akkor jártok?-kérdezte Réka.
-Nem még.-válaszoltam.
-Csöngettek,menjünk.-és bementünk 1. órára ami(dobpergés)MATEEK..és a közönség fujjozni kezd...
-Szia-köszöntem Crissnek.
-Igaz ,hogy jársz a Horvát Erikkel?-kérdezte köszönés nélkül,én pedig teljesen ledöbbentem.
-Ezt meg honnan vetted? Dehogy zúgtam bele.Az egy barom.Tegnap megrúgta szegény kiskutyát,ami itt sétált az udvarban. Emlékszel? Tudod ,hogy utálom az állatkinzókat.
-Igen,tudom.-könnyebbült meg.
-De...honnan szedted?-kérdeztem kiváncsian.
-Tami mondta,azt állitotta, hogy tegnap te mondtad neki, hogy belezúgtál az Erikbe.
-Dehogy! Tényleg nem.-mosolyogtam rá és ő is rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése