2013. július 12., péntek

Váratlan vendég

-Sziasztok.-köszönt,a megszokotnál kedvesebb hangon.
-Ööö,szia.-mondtam,Criss meg csak összehúzott szemmel nézte a lányt.
-Csak azért jöttem,hogy bocsánatot kérjek amiért ellöktelek,és hogy megnézzem jobban van-e a lábad.
-Jobban van egy kicsit,de biztos, hogy csak ezért jöttél?-kérdeztem gyanakodva,majd elkezdett rözögni a telóm és gyors odaadtam Crissnek, hogy vegye ő fel. Kiment a szobából.
-Igen,csak ezért.Szerettem volna tudni,hogy nem-e lett komolyabb bajod.-mondta,de nem tetszett ez nekem.
-Hát jó.Súlyos,de nem annyira.Csak pihentetnem kell.
-Szuper.Arra gondoltam..talán ki is békülhetnénk.-nézett rám mosolygósan.De valami azt súgta NE,NE,NE.
-Bocsi de nem.Van egy olyan érzésem, hogy valami más a probléma.Kibeszéltetek minket,a fiúk összeverekedtek és én ezt nem fogom elfelejteni.-mondtam hangosabban a kelleténél.
-Menny a p****ba.-és visszatért az ő undok stilusa.(kicenzúráztam a szavat).Tami fogta magát és elment,de rögtön váltotta Criss.
-Ki volt?-kérdeztem kiváncsian.
-Az oszi.-mondta én meg totál meglepődtem.-Mondta hogyha szándékosan lökött el Tamara,akkor szóbelit fog kapni,ha meg véletlen volt akkor semmi gond,megesik.
-Áhá,szóval igy.Tami bocsánatot akart kérni,biztos azért, hogy azt mondjam az oszinak, hogy véletlen volt.-mondtam olyan nyomozós stilusba.
Criss egy 8 óra körül hazament,mert ment edzésre. Éjfél körül mikor anyu megjött benézett a szobámba és látta, hogy még nem alszok.
-Szia kicsim,mi volt a suliba?-kérdezte.
-Semmi. Csak a lányodat ellökték a sárba,beverte a lábát,ment a suliorvoshoz,előbb hazajött emiatt,és ráadásul egy hétig nem mehet suliba-vázoltam.-de a lényeg, hogy dolgozol és ki van kapcsolva a telefonod.
-Ó,nem tudtam, hogy keresni fogsz.-mondta.
-Persze, hogy nem tudtad hiszen nem vagy jós.Mindegy.Jó éjt.
-De én...-kezde de félbeszakitottam.
-JÓ ÉJT.-fejeztem be.
-Jó éjt.-mondta halkan és nyomott egy puszit az arcomra.
Elegem van a mai napból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése