2013. július 12., péntek

Szeptember 3. Szerda

September 3. Szerda

Szörnyű nap. Veszekedés,verekedés és megróvók. Na de kezdjük az elején.
Reggel gyors felöltöztem,rövid ujjú és farmer,na meg a vékony pulcsim,de mihelyst kinéztem az ablakon,már mentem is áthúzni a pólóm és a vastagabb pulóverem húztam fel. Kint csöpögött az eső, és minden sáros volt.
Anyu elvitt a suliba,mert ő ment vásárolni és azt mondta, hogy azért megy ilyen korán,mert ilyenkor még nincs dugó. Mielőtt elindultam,elköszöntem aputól,mivel ma megy el 2 napra itthonról,mert megy valami üzleti útra. Mivel előbb értem suliba láttam, hogy a többiek a kapuban állnak.(az a helyünk).Oda mentem hozzájuk:
-Sziasztok-köszöntem és adtam egy puszit Crissnek.
-Szia.-köszöntek ők is nekem. Láttam, hogy mindenki ideges.
Már megszoktam,hogy Tami lány társasága sosincs velünk,de most nem volt itt se Robi se a Horvát Erik de még Dávid se. Mikor odanéztem,a csak lányok társasághoz,láttam, hogy mégse nem csak lányokból áll. Ők 3-an akik nem voltak nálunk,ott voltak.
-Hát ezek meg mit keresnek ott?-Kérdeztem meglepetten. És akor észrevettem, hogy Tamara és H.Erik fogják egymás kezét.-Ne is válaszoljatok,látom már.
-Innen látszik,ki játszotta meg magát,már az elején.-mondta Ádám,aki egyébként,Criss legjobb barátja.
-Dehát mégcsak 3 napja járunk suliba. Mi lehet ilyen súlyos?-néztem értetlenül.
- 1. Mindenkiről pletykákat terjesztenek.-kezdte Ádám.- 2. Minden titkot megbeszéltünk velük.-mutatott Tami csoportjára,és a "velük" szót kihangsúlyozta.-és ezt most elmondják a lánynak.-célozott Tamira.- 3.Nem csak rólluk,fiúkról beszélnek.Rólatok is.-fejezte be.
-Hát igen.-mondta Réka.
-Ma mikor jöttem a suliba,mindenki kérdezgette, hogy tényleg járok-e az Ádámmal, Rékától meg, hogy komolyan szereti-e a Denisz.-mesélte Barbi.
-Megmagyaráztátok, hogy nem?
-Ja,de nehezen...-felelt Barbi.
-Uff...és róllam mondtak valamit?-kérdeztem
-Hááát,igen. De ezt a H.Erik mondta-mondta Barbi.
-Mi van?-szólalt meg Criss aki eddig csendben volt.-Én erről miért nem tudtam?
-Valentinára azt mondták, hogy egy hülye liba,és hogy...-kezdte Barbi és abba hagyta.
-És hogy?-sürgettem.
-Együtt vagy a K.Erikkel.-fejezte be Réka.
-MI VAN?-kérdeztem hisztérikusan.
-Na ilyet nem mond senkise rá,az biztos - és Criss elindult a másik csoport felé. Mindenki nézett utánna,mire Ádám megszólalt.
-Ajajj,ebből baj lesz,nagyon nagy baj. Megpróbált utánna szaladni,de késő volt. Láttam hogy Criss magyaráz H.Eriknek valamit és..és lekevert neki egyett. Nem olyan kislányos pofon volt,nem is volt az pofon. Ököllel pofán vágta. Mindenki köréjük gyült és nézték a műsort. Én is odarohantam,mert eddig meg se tudtam moccanni. Mikor odaértem, láttam, hogy Crissnek vérzett az orra,Erik meg lent volt a földön mert Ádám ellökte. Nem láttam mi történt ezért megkérdeztem Deniszt.
-Jézusom,mi történt,nem láttam?
-Mikor Criss lekevert egyet Eriknek,Erik visszaadta neki és elkezdtek verekedni. Ádám szét akarta őket szedni és Erik elesett.-hadarta el a történteket.
Odarohantam Crisshez és elráncigáltam majd gyors megkértem Barbit, hogy húzza el onnan Ádámot is.

3 megjegyzés:

  1. a történet maga nem rossz, viszont rengeteg a helyesírási hiba, illetve az értelmetlen szóhasználat. pl: "mégse nem" ; rólluk.

    De azért folytasd csak, nem rossz!

    VálaszTörlés