2013. július 30., kedd

Szeptember 11. Szerda

    Ma eléggé uncsi napom volt, attól  függetlenül hogy itt volt Criss.
Reggel kint reggeliztem ( az elmúlt napokban szinte mindig ) majd letettem az asztalra a tányért és elkezdtem játszani a morzsákkal. Most annyira unalmas hogy itthol kell lenni. Kihoztam a Macbookom és ránéztem Ebneveldére, utánna felmentem Szjgerre meg MySpacera. Mikor kikacsoltam a gépem, nem tudom hogy sikerült de elaludtam.  Az ébresztett fel, hogy megéreztem Criss illatát. ( mint valami állat :D )
   -Szia.-köszönt halkan.
   - Szia, hány óra van?- kérdeztem és ásitottam egyet.
   - Fél öt.-válaszolta
   - MI VAN? Ennyit aludtam? Te mikor jöttél?
   - 3 óra körül értem ide. De 6-kor már mennem kell, mivel van edzésem.-közölte.
   -Criss, neked mindig más időpontban van edzésed?-kérdeztem csodálkozva.
   -Aha, az edző miatt.- Képzeld, irtam órán. Mondom IRTAM.
   -Wáooo.- de nem tetszett ez nekem, valamiért nagyon gyanus volt.- Criss, vald be hogy nem te irtad.
   -Na jó, talán nem én irtam az egészet, de a magyart azt teljesen egyedül.-mondta '' komolyan''
Fizikából 2 oldalt irtak, magyarból a tegnapival együtt 1 és felet, töriből meg csak 5 mondatot. Criss 6-kor már ment is focira (!) én meg kikisértem, és emlékeztettem, hogy holnap már megyek suliba, de attól  még kell irnia. Mikor felmentem a szobámba (persze, vittem a Macbookomat is ), bekapcsoltam a kompit, mert az egy lehelletnyivel gyorsabb,  és láttam, hogy villog a Skype. A Hooligans irt üzit, de már ki voltak jelentkezve. Másolom:
 Hooligans xD  :NEHOGY NE LEGYÉL OTT! SZOMBATON FÉL KILENCKOR, A FERENC CSARNOKBAN (BUDAPEST), KONCERT !!!
Mikor elolvastam, eszembe jutott hogy a Ferenc csarnokba csak focipálya van. Tuti jól megcsinálják majd. Lementem és megkérdeztem anyut meg aput hogy el e mehetek.( ma szabadnaposok voltak)
    - Hát nem is tudom-mondta anyu.
    - De anyuuu máááár. Nem igaz, hogy még ide se engedsz el!.-mondtam kicsit túldramatizálva a helyzetet.
    - Jól van na. Elmehetsz.-adta meg magát. Ez könnyebb volt mint gondoltam.
    - Kööszii -mondtam és adtam neki egy puszit.
Feljöttem a szobámba, és visszairtam hogy:
Valentina: Ott leszeeeek. xD

Meghallgattam vagy 100szor a  KESHA - YOUR LOVE IS MY DRUG - ot. Irtó jó szám, főlleg a lassú rész. *o*   Most megyek aludni, és nem érdekel hogy még csak 9 óra van. Hiszen REGGEL SULI! (soha igy még nem örültem neki )      





           

4 megjegyzés: