2013. július 12., péntek

Folytatás


Utánna szombat. SEMMI. A NAGY NULLA. Bizos mindenki jót hülyéskedett,meg ment városba,én meg itthon szenvedtem. Amúgy anyuval nem vagyok beszélő viszonyban,és ennek csak egy oka van. Várjunk csak. Hogy is beszélnék vele,amikor nem is látom? Vagy lehet, hogy megint elköltöztünk,csak engem elfelejtettek? Megeshet. Apunak elhúzódott az ügye,szóval hétfőn jön haza.
Vasárnap. Na ez már igen.
Délutánig semmi nem történt,de utánna bekapcsoltam a kompit,és csekkoltam a Facemat. Hát..hú. 22 értesités,abból 18 "remélem jobban van a labád" vagy "gyógyuljon meg gyors a labád" szöveg volt. A többi mind játékfelkérés. A Hooligans az ismerősöm Skypeon ,mert van egy külön Skypejuk.Felhivtak. A beszélgetés ez volt.
-Szia pöttöm. Hogy vagy?-kérdezte Endy,miközben a többiek, mind ugráltak be a kamerába.
-Hát,fáj a lábam,mer' ellöktek. Tik?-kérdeztem.
-Szuperül. Képzeld jött hozzánk a Mikulás és hozott neked valamit.-ööö.Mikulás? Szeptemberben?
-Hú,és mit?-kérdeztem.
-8 jegyet,Budapestre a szinpad mögé,a következő koncertünkre.-mondta és felemelte a jegyeket.
-Atyám! Köszönöööööm-mondta nagyon boldogan-ÉÉÉs mikor lesz?
-Jövő szombaton,este fél kilenckor.-mondta Csipa.
-Okéé,majd megbeszélem itthol,ha még itt lakunk-töprengtem el. Na a mondat második felét nem értették,de nem baj.
-Nekünk mennünk kell próbálni. Sziaa.-köszönt el Endy,és mindenki integetni kezdett.
-Sziasztok,és köszi meg egyszer.-kikapcsoltam a gépem.
Júúúújj,de várom már a szombatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése